TVGids24.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

Nieuws


The Winner Is..., de nieuwe talentenjacht van John de Mol, heeft weer minder kijkers getrokken dan de week ervoor. Dat werd duidelijk uit het dagelijkse rapport van Stichting KijkOnderzoek (SKO). Bovendien halveerde het aantal kijkers deze week opnieuw: er bleven donderdag nog ruim een half miljoen mensen kijken naar de zangwedstrijd. Naar de eerste aflevering keken eerder nog ruim één miljoen mensen.

In het nieuwste format van SBS6 moeten kandidaten naast het zingen ook kunnen inschatten hoe goed ze een voorafgaand nummer hebben vertolkt. Zo zullen ze met andere kandidaten moeten onderhandelen en overleggen om er zelf het rijkst uit te komen. Na enkele afleveringen staat er inmiddels vijfduizend euro op het spel.

Met het zwakke aantal kijkers van afgelopen week viel het programma buiten de boot wat betreft de SKO. Zo viel The Winner Is... buiten de top-25 die per dag door de stichting wordt opgesteld. Desalniettemin hoopt De Mol nog op een aantal van rond de 1,2 miljoen kijkers in reeks van volgende afleveringen.

Winnaar van het weekend was Goede Tijden, Slechte Tijden met ruim 1,6 miljoen kijkers. Op de tweede plaats stond Wie is de Mol? dat enkele honderden kijkers tekort kwam om als bestbekeken programma van de donderdag te kunnen worden bestempeld. Het televisieprogramma trok net geen 1,6 miljoen kijkers.


Vorige artikel
Nick en Simon hebben succes op zaterdaga..
Volgende artikel
RTL haalt omstreden realityserie vroegti..

Nieuwsarchief



Poll

  • Mijn favoriete serie is...